Въпроси относно хотела
1. Какви услуги са включени в цената на пътуването?
2. Включва ли цената на пътуването трансфера до/от хотела?
3. Имате ли въпроси относно настаняването и освобождаването на стаята в хотела?
4. Как да намеря и резервирам стая, пригодена за инвалидни колички?
5. Какви правила важат за воденето на домашни любимци?
6. Как мога да резервирам паркомясто?
7. Информация относно други желания на клиента
1. Какви услуги са включени в цената на пътуването?
Цената на пътуването включва нощувките и избраното изхранване. Други включени в цената на пътуването услуги можете да видите в детайлното описание на съответния хотел. Транспортът до хотела (включително трансфера от летището) не е част от цената на пътуването, освен ако не е упоменато друго в детайлното описание на хотела.
Ваканционни жилища
Цената на пътуването включва в повечето случаи само нощувките. Други включени в цената на пътуването услуги можете да видите в детайлното описание на съответното ваканционно жилище. Транспортът до ваканционното жилище (включително трансфера от летището) не е част от цената на пътуването, освен ако не е упоменато друго в детайлното описание на ваканционното жилище. Някои допълнителни услуги като напр. спално бельо, кърпи за баня, столчета за хранене и детски мебели, които не са включени в цената на пътуването, но се предлагат, можете да резервирате допълнително към престоя във ваканционното жилище/къща. Моля, имайте предвид, че евентуално възникнали допълнителни разходи се заплащат на място и в съответната национална валута. Повече информация можете да видите в подробните описания.
2. Включва ли цената на пътуването трансфера до/от хотела?
Трансферът при резервация на даден хотел не е включен в цената на пътуването, освен ако не е упоменато друго в детайлното описание на хотела. За определени дестинации ние все пак предлагаме трансфери, които можете да резервирате допълнително към хотелския престой.
3. Имате ли въпроси относно настаняването и освобождаването на стаята в хотела?
Според международните стандарти настаняване преди 15:00 часа по правило не е възможно, но и е желателно да пристигнете до 18:00 часа. При по-късно пристигане хотелът трябва да бъде информиран за това. Моля, имайте предвид, че в деня на отпътуване трябва да освободите стаята най-късно до 12:00 часа.
4. Как да намеря и резервирам стая, пригодена за инвалидни колички?
Ако желаете да резервирате стая в хотел или ваканционно жилище, която да е пригодена за инвалиди, моля да се обърнете към нас на тел. 02/935 57 22 или email office@dertour.bg.
5. Какви правила важат за воденето на домашни любимци?
В описанието на съответния хотел можете да видите, дали и при какви ограничения е позволено воденето на домашни любимци. Моля, имайте предвид, че евентуално възникнали допълнителни разходи по правило се заплащат на място и в съответната национална валута. Вие не можете да заявите домашния си любимец онлайн при резервацията. Може да се свържете с нас на тел. 02/935 57 22.
6. Как мога да резервирам паркомясто?
В описанието на съответния хотел можете да видите, дали той разполага със собствен паркинг. Моля, имайте предвид, че евентуално възникнали допълнителни разходи по правило се заплащат на място. Ако желаете предварителна резервация, то за нея може да се съобщи само като необвързващо желание на клиента.
7. Информация относно други желания на клиента
Ние ще съобщим на резервирания хотел за Вашите желания, но това не е обвързващо. Потвърждение от наша страна не може да има, защото не можем да гарантираме, че Вашите желания ще бъдат взети под внимание от хотела.
Въпроси относно пакетните пътувания
1. Мога ли да получа списък на всички дестинации и предложения?
2. Проверени ли са за наличност пътуванията в списъка с резултатите?
3. Цените в списъка с резултатите крайни цени ли са?
4. Мога ли да намеря в търсачката определен хотел?
5. Какви са предимствата за мен от използването на търсачката за пакетни пътувания?
6. При пакетни пътувания включен ли е в цената трансферът от летището до хотела?
7. Трябва ли да посоча точно имената на всички пътуващи?
8. Обвързващи ли са посочените часове на полети?
1. Мога ли да получа списък на всички дестинации и предложения?
Ако в търсенето не въведете определена дестинация, ще получите за зададената от Вас дата на пътуване списък с всички страни и региони, в които предлагаме почивки. В този списък можете веднага да видите преглед и сравнение на зададените от Вас дати.
2. Проверени ли са за наличност пътуванията в списъка с резултатите?
Пътуванията се проверяват за наличност едва при натискане на бутон „Провери“ от Ваша страна. Първо ще Ви покажем списък с хотелите в съответните дестинации. Ако сте заинтересовани от някои от тях, кликнете върху бутона "провери" и наличността ще да бъде проверена.
3. Цените в списъка с резултатите крайни цени ли са?
В списъка се касае за цени на човек. Едва след избора и проверката за свободни места ще се калкулира общата цена за всички пътуващи.
4. Мога ли да намеря в търсачката определен хотел?
Да, в търсачката за пакетни пътувания има поле за търсене по име на хотел, в което можете да въведете името на хотела. Задължително е изписването му да става на латиница.
5. Какви са предимствата за мен от използването на търсачката за пакетни пътувания?
Имате добър поглед върху най-изгодните дати за пътуване в желаната от Вас дестинация и можете да търсите лесно и гъвкаво.
6. Включен ли е в цената трансферът от летището до хотела и обратно при пакетни пътувания?
Моля, взимайте под внимание съответното описание на хотела и информацията от туроператора. Трансферът невинаги е включен в цената. Може да се свържете и с нас за по-подробна информация на телефон 02/935 57 22.
7. Трябва ли да посоча точно имената на всички пътуващи?
Да, имената трябва да бъдат въведени точно, защото при резервация данните се изпращат автоматично към съответния партньор. Поправката на имена е свързана с допълнителни разходи за Ваша сметка.
8. Обвързващи ли са посочените часове на полети?
Винаги може да се случи така, че дадена авиокомпания може или трябва да промени обявените предварително часове на полети. Затова Ви препоръчваме да препотвърдите часовете на полетите 2-3 дни преди полета със съответната авиокомпания или с нас на телефон 02/935 57 22.